het isniet illegaal om een wii om te bouwen, als hij de spellen erbij doet (mits gekopieerd), dan zou het pas illegaal zijnquote:
Ja dus??quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:39 schreef luciferhout het volgende:
[..]
het isniet illegaal om een wii om te bouwen, als hij de spellen erbij doet (mits gekopieerd), dan zou het pas illegaal zijn
[V&A] FAQ en Huisregelsquote:Verkoop van omgebouwde/aangepaste gameconsoles (PS2, PS3, NGC, Wii, Xbox, Xbox360, PSP e.d.) is verboden. Bootdisks, flashcards en andere hulpmiddelen bedoeld om niet originele games/software op consoles te gebruiken zijn ook niet toegestaan.
Volgens Fok! wel:quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:39 schreef luciferhout het volgende:
[..]
het isniet illegaal om een wii om te bouwen, als hij de spellen erbij doet (mits gekopieerd), dan zou het pas illegaal zijn
quote:Verkoop van omgebouwde/aangepaste gameconsoles (PS2, PS3, NGC, Wii, Xbox, Xbox360, PSP e.d.) is verboden. Bootdisks, flashcards en andere hulpmiddelen bedoeld om niet originele games/software op consoles te gebruiken zijn ook niet toegestaan.
Hé sherlock, fok is geen democratie. Hier hebben ze hun eigen regels.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:39 schreef luciferhout het volgende:
[..]
Bwhehe..Ik was eerderquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:42 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Volgens Fok! wel:
[V&A] FAQ en Huisregels
[..]
WIIKEY IST VERBOTEN!!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:44 schreef warmbloedig het volgende:
waarom elkaar hier pesten???
ik wil gewoon iets verkaufen
Dat zegt al genoegquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:33 schreef warmbloedig het volgende:
je moet wel het origineel ook bezitten wil je het legaal houden.
Dan gaat de prijs ook omlaag natuurlijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:53 schreef warmbloedig het volgende:
Okay ik sloop de wiikey uit de wii console als ik hem verkoop.
Klinkt lekker; je wii slopenquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:53 schreef warmbloedig het volgende:
Okay ik sloop de wiikey uit de wii console als ik hem verkoop.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:15 schreef RacerDKB het volgende:
Dus 350 euro voor een 2e hands Wii waar geen garantie meer op zit en waar een modchip in heeft gezeten?
Dat klinkt goed, zeker omdat een nieuwe Wii met garantie die nooit is gebruikt wel 250 euro kost!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |